• Gratis bezorging Vanaf 39,95
  • Gratis afhalen Bij één van onze winkels
  • Achteraf betalen Via Afterpay
Nederlands
Categorieën
Uw filters
  • Gratis bezorging Vanaf 39,95
  • Gratis afhalen Bij één van onze winkels
  • Achteraf betalen Via Afterpay

Bestellen

•Wat is de status van de bestelling
•Bestellen bij Bovendeert Schoenen
•Kan ik mijn bestelling annuleren?
•Waar kan ik het bestelnummer vinden? 


Wat is de status van de bestelling?


Bovendeert Schoenen bevestigt uw bestelling middels een e-mail. (Gelieve geen Hotmail adres in te vullen, zakelijke e-mail wordt vaak geblokkeerd door Hotmail) Uw bestelling wordt dan in behandeling genomen. Als u een account aangemaakt heeft en ingelogd bent op de website vindt u onder 'Mijn account' een tabblad “Mijn bestellingen”. Hier kunt u de status van uw bestelling bekijken. Als Bovendeert Schoenen uw bestelling heeft verzonden ontvangt u een e-mail van ons met een track & trace nummer van DHL. Hiermee heeft u een indicatie wanneer uw bestelling wordt bezorgd. Als u heeft gekozen om uw bestelling op te halen bij een van onze winkels of een DHL-parcelpunt ontvangt u tevens een e-mail dat het bestelling voor u klaar ligt.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien u uw bestelling wilt annuleren verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze webshop. U kunt dan e-mailen of bellen naar 0411-610090 (keuzenummer 1; bereikbaar van maandag tot donderdag van 08.30 tot 17.00 uur). Annuleren kan alleen als uw pakketje nog niet is verzonden.

Is uw pakketje toch verzonden? Dan kunt u deze met ingevuld retourformulier gratis retourneren via een Kiala punt of afleveren bij een van onze 15 winkels. Wij zorgen er dan voor dat het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening wordt gestort.

Waar kan ik het bestelnummer vinden?

Uw bestelnummer staat in de bevestiging en bevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen. Verder staat het bestelnummer in uw persoonlijke account onder “Mijn bestellingen”.

iDeal Afterpay Mastercard Visa DHL
Divide