• Gratis bezorging Vanaf 39,95
  • Gratis afhalen Bij één van onze winkels
  • Achteraf betalen Via Afterpay
Nederlands
Categorieën
Uw filters
  • Gratis bezorging Vanaf 39,95
  • Gratis afhalen Bij één van onze winkels
  • Achteraf betalen Via Afterpay

Ruilen & Retourneren


           •Verzendkosten retourneren
           •Bestelling retourneren
           •Artikel ruilen
           •Terugbetaling
           •Ik heb een klacht
           •Kiala retouretiket en overzicht Kiala-punten
           •Retourformulier


Verzendkosten retourneren


Het retourneren van uw bestelling is geheel kosteloos wanneer u met Kiala verzendt of het in één van onze winkels retourneert (in Nederland). Wanneer u met een andere vervoersaanbieder verstuurt zijn de kosten voor u zelf.

LET OP: Wanneer u uw bestelling, waarover u bij het verzenden geen verzendkosten heeft betaald, volledig retourneert via Kiala dan brengen wij retourkosten in rekening. Retourneert u slechts een gedeelte en blijft het aankoopbedrag boven € 39,95 dan zullen wij geen kosten in rekening brengen.

Bestelling retourneren


U kunt uw artikel altijd binnen 14 dagen na ontvangst met een volledig ingevuld retourformulier en geprint bevestigingsbewijs op een van de onderstaande manieren retourneren:

1.GRATIS afleveren bij een winkel van Bovendeert Schoenen. Wanneer u ervoor kiest om uw aankoop te ruilen of retourneren in één van onze winkels heeft dit enkele voordelen. In de winkel kunt u direct uw artikel omruilen voor een ander artikel naar wens (indien op voorraad) of het aankoopbedrag retour ontvangen. (Het is mogelijk dat de winkels niet voldoende contant geld beschikbaar hebben. Uw geld wordt dan terugbetaald via de bank) Daarnaast hoeft u geen verzendkosten te betalen. In ons filiaal Smolders Veldhoven kunnen geen webshopbestellingen retour gebracht worden.
- Kijk hier voor een overzicht van alle Bovendeert Schoenen winkels.

2.Retourneren via een Kiala Punt in Nederland: klik hier voor ons Kiala retourlabel, of een overzicht van de dichtsbijzijnde Kiala punten. Het etiket is te vinden op het retourformulier dat bij uw bestelling is gevoegd. Terugsturen via Kiala kan ook als u uw bestelling van DHL heeft ontvangen. Bewaar het afleverbewijs goed! Woont u in België? Dan dient u zelf de kosten voor retour te betalen. LET OP: Wanneer u uw bestelling volledig retourneert via Kiala, dan brengen wij retourkosten in rekening. Retourneert u slechts een gedeelte en blijft het aankoopbedrag boven € 39,95 dan zullen wij geen kosten in rekening brengen.

3.Terugsturen via DHL, POSTNL of een andere aanbieder. Zorg ervoor dat u het pakket voldoende gefrankeerd en naar het juiste adres wordt gestuurd.
Bovendeert Schoenen
Schouwrooij 9
5281 RE Boxtel


Een product gratis ruilen kan bij Bovendeert Schoenen. Zorg er wel voor dat:
•De schoenen in ongebruikte en ongedragen staat zijn (passen mag uiteraard)
•De schoenen zijn voorzien van alle originele stickers, labels en/of kaartjes
•De schoenen zijn verpakt in de originele schoenen- en verpakkingsdoos
•De schoenen binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggezonden
•Het retourformulier zo volledig mogelijk is ingevuld en samen met het bevestigingsbewijs (kopie) in de schoenendoos wordt meeverzonden.


Artikel ruilen



Wanneer een artikel niet bevalt, niet de juiste maat of kleur heeft, wilt u dit artikel natuurlijk ruilen. (Uitzondering hierop zijn tassen, deze kunnen niet geruild worden) Dit kunt u gemakkelijk doen door de te vervangen artikel(en) (altijd het complete paar) te retourneren en vervolgens kunt u via het retourformulier een vervangend artikel aanvragen. Om het proces te versnellen kunt u eerst mailen naar webshop@bovendeertschoenen.nl,  onze medewerkers zullen dan uw artikel direct verzenden bij terugkomst van het artikel dat niet past.

Zorg er wel voor dat:
•De schoenen in ongebruikte en ongedragen staat zijn (passen mag uiteraard)
•De schoenen zijn voorzien van alle originele stickers, labels en/of kaartjes
•De schoenen zijn verpakt in de originele schoenen- en verpakkingsdoos
•De schoenen binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggezonden
•Het retourformulier zo volledig mogelijk is ingevuld en samen met het bevestigingsbewijs (kopie) in de schoenendoos wordt meeverzonden.


Terugbetaling


Wanneer de zending in goede orde is ontvangen zullen wij uw product controleren op de bovengenoemde eisen. Indien u het pakketje met Kiala retourneert kunnen er een aantal dagen overheen gaan. Wij zullen u informeren zodra het pakketje gearriveerd en gecontroleerd is. Het geld zal dan binnen 8 werkdagen na ontvangst en controle op uw rekening staan. LET OP: Wanneer u met een creditcard betaalt kan dit 12 werkdagen duren.

Extra informatie

•Wilt u meerdere producten uit dezelfde order retourneren? Wij verzoeken u deze in één retourzending terug te sturen.
•Retourzendingen geschieden altijd voor risico van de klant. Goederen onder rembours worden niet geaccepteerd.
•Indien een product beschadigd of onjuist geretourneerd is heeft Bovendeert Schoenen het recht om een product te weigeren of waardevermindering in rekening te brengen.
•Vragen of opmerkingen? Bel 0411-610090 (keuzenummer: 2), stuur een e-mail naar webshop@bovendeertschoenen.nl  of vul het contactformulier in.


Ik heb een klacht


Wij willen u graag snel helpen wanneer u een klacht heeft. Voor klachten binnen een termijn van 6 maanden kunt u het beste naar de dichtsbijzijnde winkel van Bovendeert Schoenen gaan. Vergeet niet uw bevestigingsmail mee te nemen. Het personeel in de winkel heeft de expertise om uw klacht op de juiste manier te verhelpen. Indien u niet in staat bent om een van onze winkels te bezoeken kunt u een e-mail sturen. In deze e-mail dient u uw klacht helder te omschrijven en een foto van het beschadigde artikel toe te voegen. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om uw klacht op de juiste manier te verhelpen.

Ga terug naar boven



iDeal Afterpay Mastercard Visa DHL
Divide