• Gratis bezorging Vanaf 39,95
  • Gratis afhalen Bij één van onze winkels
  • Achteraf betalen Via Afterpay
Nederlands
Categorieën
Uw filters
  • Gratis bezorging Vanaf 39,95
  • Gratis afhalen Bij één van onze winkels
  • Achteraf betalen Via Afterpay

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • 1. Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Indien u een specifiek merk, type of artikelnummer zoekt kunt u dit bovenaan op de website in het zoekvenster invullen. U kunt ook gebruik maken van de filters op de pagina's van damesschoenen, herenschoenen of kinderschoenen. Er zijn verschillende filters zoals een filter voor het merk schoen, voor de maat, kleur en prijs.
  • 2. Hoe kan ik mijn schoenmaat bepalen?
    Om uw schoenmaat te bepalen kunt u gebruik maken van onze maattabel. Klik hier om de maattabel te openen. Heeft u toch de verkeerde maat gekozen? Dan kunt u het volgende doen:

    * Gratis ruilen in één van onze winkels: stuur hierbij een e-mail naar webshop@bovendeertschoenen.nl. Geef in deze e-mail aan welk artikel u graag wilt ruilen en in welk filiaal u dit wenst? Wij zullen kijken of het artikel nog op voorraad is in dit filiaal. Zo niet, dan kijken wij of we het artikel in het gewenste filiaal kunnen krijgen.
    Let op: u kunt alleen ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat. Indien u het artikel in een andere kleur wenst en het artikel heeft dezelfde prijs, dan kunt u ook hiervoor ruilen. Ruilen voor een ander artikel is niet mogelijk.

    * Gratis ruilen via een Kiala punt: ook bij deze optie is het advies een e-mail te sturen naar webshop@bovendeertschoenen.nl. Wij zijn dan op de hoogte dat een artikel retour komt voor ruiling. Wij kunnen het gewenste paar alvast, indien nog voorradig, opvragen. De ruiling verloopt zo een stuk sneller voor u.
  • 3. Hoe kan ik contact opnemen met de webshop van Bovendeert Schoenen?
    Om contact met ons op te nemen kunt u het beste ons contactformulier op de website invullen of een e-mail sturen naar webshop@bovendeertschoenen.nl. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons. U mag natuurlijk ook bellen naar 0411-610090. U kiest keuzenummer 2. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Heeft u een vraag over uw bestelling? Houd dan alstublieft uw bestelnummer/referentienummer bij de hand. Wij kunnen u dan sneller van dienst zijn.
  • 4. Indien mijn maat niet meer aangegeven wordt bij het gewenste artikel, is deze maat dan uitverkocht?
    Het beste kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen zien of het gewenste artikel nog in uw maat voorradig is. U kunt bellen met telefoonnummer 0411-610090.
  • 5. Zit er verschil tussen de prijzen in de winkels en de webshop?
    Alle artikelen in onze winkels en op onze webshop hebben dezelfde prijs. Het is wel mogelijk om korting te krijgen als u bent geabonneerd op onze nieuwsbrief of ons volgt via Social Media.

                     •   Meld u direct aan via onze nieuwsbrief
                     •   Ga direct naar onze Facebookpagina

Bestellen

  • 1. Ik wil voor het eerst online schoenen bestellen bij Bovendeert Schoenen, hoe werkt dat?
    Het bestellen bij Bovendeert Schoenen is gemakkelijk. Selecteer de gewenste schoen en klik uw schoenmaat aan. Klik vervolgens op de button "Toevoegen aan winkelwagen". De schoen is nu toegevoegd aan uw online bestellijst. Deze online bestellijst wordt ook wel 'winkelwagen' genoemd. U kunt aan deze winkelwagen meerdere artikelen toevoegen. Het is ook mogelijk de schoenmaat te wijzigen of een artikel te verwijderen. U kunt op elk moment de winkelwagen rechtsboven aanklikken om uw bestelling af te ronden.


    Indien u een bestelling plaatst kunt u ervoor kiezen een account aan te maken of te bestellen zonder account. Het voordeel van een account is dat u bij uw volgende bezoek alleen maar hoeft in te loggen om uw gegevens op te halen en niet alles opnieuw hoeft in te vullen. U kunt zich in de accountpagina tevens aanmelden voor onze nieuwsbrief.
    Vervolgens kiest u bij de volgende stap de verzendmethode die u het prettigst vind: gratis ophalen in een Bovendeert Schoenen winkel of thuisbezorgen (via bezorgservice DHL). Bij een thuisbezorging brengen wij €3,95 verzendkosten in rekening.

    Nadat u veilig heeft betaald via iDeal of Creditcard ontvangt u een e-mail met hierin de orderbevestiging. Wij zorgen ervoor dat wij uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen versturen.
  • 2. Is mijn online bestelling goed aangekomen bij Bovendeert Schoenen?
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsemail met hierin uw bestelnummer in uw e-mailbox. Deze e-mail geeft aan dat wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen. Naast deze e-mail ontvangt u een betaalbevestiging.

    Indien u een account aangemaakt heeft kunt u inloggen onder 'Mijn account'. Onder het kopje 'Mijn bestellingen' vindt u een overzicht van de door u geplaatste bestellingen.

    Let op! De bevestigingsmail van uw bestelling kan ook terecht komen in uw ongewenste post map/spambox. Ontvangt u geen enkele e-mail? Neem gerust contact met ons op via 0411-610090 keuze 2.

  • 3. Wat is de status van mijn bestelling?
    Als u een bestelling plaatst bij Bovendeert Schoenen ontvangt u een e-mail met hierin een bestelbevestiging. Met deze e-mail geven wij aan dat wij uw bestelling in goede orde ontvangen hebben en dat uw bestelling in behandeling genomen wordt. Indien u op de website een account heeft en ingelogd bent vindt u onder 'Mijn account' een tabblad 'Mijn bestellingen'. Hier kunt u de status van uw bestelling bekijken.

    Op het moment dat Bovendeert Schoenen uw bestelling verstuurt, met andere woorden overdraagt aan bezorgservice DHL, ontvangt u een e-mail van ons met een Track & Trace code van DHL. Met deze Track & Trace code heeft u een indicatie van wanneer uw bestelling bezorgd wordt.
    Indien u gekozen heeft om uw bestelling op te halen bij één van onze winkels, ontvangt u van ons een e-mailbericht op het moment dat uw bestelling voor u klaar staat.
  • 4. Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
    U kunt uw bestelnummer (ook wel referentienummer genoemd) vinden in de bevestiging die op uw scherm verschijnt na het plaatsen van uw bestelling. Tevens kunt u uw bestelnummer vinden in de bevestigingsemail die u ontvangt na het plaatsen van uw bestelling en in uw persoonlijke account onder 'Mijn bestellingen'.
  • 5. Mijn schoenen na 5 werkdagen nog niet binnen, is er iets mis gegaan?
    Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen te versturen. Mocht u toch na 5 werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen hebben of heeft u uw bestelling na 5 werkdagen nog niet kunnen ophalen bij één van onze winkels, neem dan gerust contact op met onze webshop. U kunt het beste een e-mail sturen naar webshop@bovendeertschoenen.nl onder vermelding van uw bestelnummer/referentienummer. Wij zullen zo spoedig mogelijk uw bestelling controleren en vervolgens uitzoeken wat de reden is voor de vertraagde levering van uw bestelling.
  • 6. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Indien u uw bestelling wilt annuleren verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze webshop. U kunt dit doen door middel van het sturen van een e-mail naar webshop@bovendeertschoenen.nl. U kunt ook bellen naar 0411-610090 (keuzenummer 2). Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

    Let op: Wij kunnen uw bestelling alleen annuleren indien wij uw bestelling nog niet verzonden hebben.
    Is uw bestelling reeds verzonden? Dan kunt u uw bestelling tezamen met ingevuld retourformulier retourneren via een Kiala punt of afleveren bij één van onze 15 winkels. Wij zorgen ervoor dat het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening retour wordt gestort.

Betalen

  • 1. Op welke manieren kan ik betalen?
    U kunt in de webshop van Bovendeert Schoenen op drie verschillende manieren betalen. Dit zijn iDeal (internetbankieren), creditcard (Mastercard en Visa) en achteraf betalen(Afterpay). Voor meer informatie over de betaalmethoden klik hier.
  • 2. Krijg ik in de Bovendeert Schoenen winkels mijn geld terug?
    Het is mogelijk uw geld direct terug te krijgen in Bovendeert Schoenen winkels. Er moet echter wel voldoende geld op voorraad zijn. Is er niet voldoende geld op voorraad, dan maken wij het bedrag binnen 5 werkdagen over op uw rekening.

    Om uw geld direct terug te krijgen dient u uw bevestigingsemail en retourformulier volledig ingevuld mee te nemen naar onze winkel. Het is daarnaast belangrijk dat de schoenen voldoen aan de gestelde eisen op het retourformulier. Het is ook mogelijk om uw schoenen te ruilen voor een andere maat of een ander paar in onze winkels, mits de voorraad dit toelaat.
  • 3. Binnen hoeveel dagen krijg ik het geld van mijn retourzending gestort op mijn rekening?
    Bovendeert Schoenen streeft ernaar om het bedrag van uw retourzending binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour op uw rekening te storten.
  • 4. Is het veilig om online te betalen bij Bovendeert Schoenen?
    Het is veilig om online te betalen bij Bovendeert Schoenen. De betalingen via onze website worden afgehandeld middels SSL technologie. Met deze technologie wordt voorkomen dat persoons- en betalingsgegevens door anderen gelezen kunnen worden. De technologie zorgt met andere woorden voor bescherming van uw persoonlijke gegevens.
    Handige tip: U kunt de veiligheid van uw gegevens controleren. Dit doet u door in de betaalmodule te kijken of er een 'S' aanwezig is in de adresbalk (https://).

Bezorging en verzendkosten

Retourneren

  • 1. Ik heb een klacht over een artikel dat ik online besteld heb.
    Onze artikelen gaan voordat zij verzonden worden door een kwaliteitscontrole zodat wij er zeker van zijn dat wij artikelen versturen die in goede staat verkeren. Heeft u ondanks de kwaliteitscontrole toch een beschadigd artikel ontvangen of een artikel dat na eenmalig gebruik al gebreken vertoont? Dan kunt u hiervan melding maken bij ons. Voor klachten binnen een termijn van 6 maanden kunt u het beste naar de dichtsbijzijnde winkel van Bovendeert Schoenen gaan. Het personeel in de winkel heeft de expertise om uw klacht op de juiste manier te beoordelen en te verhelpen. Vergeet niet uw betalingsbewijs mee te nemen naar onze winkel.

    Bent u niet in staat om één van onze winkels te bezoeken? U kunt ook een e-mail sturen naar webshop@bovendeertschoenen.nl. In deze e-mail dient u uw klacht helder te omschrijven, een of meerdere foto's van het beschadigde artikel en uw betalingsbewijs toe te voegen. Wij sturen uw e-mail door naar onze klachtenservice. Zij zullen contact met u opnemen om uw klacht op de juiste manier te verhelpen.
  • 2. Hoe kan ik het beste een artikel retourneren en betaal ik retourkosten?
    U kunt uw bestelling retourneren in een Bovendeert Schoenen winkel of via een Kiala punt.
    Retourneren in een Bovendeert Schoenen winkel is altijd gratis.
    Retourneren via een Kiala punt is gratis indien het totaalbedrag boven de €39,95 blijft. Wanneer het overgebleven bedrag van uw bestelling onder de €39,95 komt of als u uw bestelling in zijn geheel retourneert, brengen wij €3,95 retourkosten in rekening.

    Een voorbeeld: U heeft drie paar schoenen besteld met een totale waarde van €250. Na retournatie van twee paar schoenen bedraagt uw eindbedrag €29,95. Van het retourbedrag €220,05 zal dan €3,95 afgaan omdat uw bestelling minder bedraagt dan €39,95.

    Indien u (een deel van) uw bestelling retourneert. Is het belangrijk dat u een compleet ingevuld retourformulier bijvoegt. Het retourformulier ontvangt u naast uw factuur bij uw bestelling. Bent u uw retourformulier kwijt? Dit is geen probleem. Download het retourformulier opnieuw op onze website. U vind de download link voor een nieuw retourformulier onderaan de pagina op de volgende link: https://www.bovendeertschoenen.nl/service/retourneren.html.
  • 3. Naar welk adres kan ik mijn bestelling terugsturen via Post NL?
    Wanneer u uw bestelling retourneert via een postbedrijf zoals GLS, DHL of PostNL dient u de verzendkosten zelf te betalen. U kunt uw bestelling naar het onderstaande adres sturen:

    Bovendeert Schoenen
    Schouwrooij 9
    5281 RE Boxtel
    t.a.v. 50 - Webshop
  • 4. Als ik mijn artikel wil ruilen voor een andere maat moet ik dan verzendkosten betalen?
    Wij brengen geen extra kosten in rekening als u uw bestelde paar schoenen wilt ruilen voor een andere maat. U kunt het bestelde paar ruilen via één van onze winkels. U kunt het bestelde paar ook via Kiala retourneren en op het retourformulier invullen dat u graag wilt ruilen.
  • 5. Hoe weet ik of Bovendeert Schoenen mijn schoenen retour heeft ontvangen?
    Wanneer uw bestelde artikel bij ons retour is gekomen ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk een e-mailbericht.
iDeal Afterpay Mastercard Visa DHL
Divide