Bestellen

Wat is de status van de bestelling?

Bovendeert Schoenen bevestigt uw bestelling middels een e-mail. (Gelieve geen Hotmail adres in te vullen, zakelijke e-mail wordt vaak geblokkeerd door Hotmail) Uw bestelling wordt dan in behandeling genomen. Als u een account aangemaakt heeft en ingelogd bent op de website vindt u onder 'Mijn account' een tabblad “Mijn bestellingen”. Hier kunt u de status van uw bestelling bekijken. Als Bovendeert Schoenen uw bestelling heeft verzonden ontvangt u een e-mail van ons met een track & trace nummer van GLS. Hiermee heeft u een indicatie wanneer uw bestelling wordt bezorgd. Als u heeft gekozen om uw bestelling op te halen bij een van onze winkels of een Kiala punt ontvangt u tevens een e-mail dat het bestelling voor u klaar ligt.

Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Indien u uw bestelling wilt annuleren verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze webshop. U kunt dan e-mailen of bellen naar 0411-610090 (keuzenummer 1; bereikbaar van maandag tot donderdag van 08.30 tot 17.00 uur). Annuleren kan alleen als uw pakketje nog niet is verzonden.

Is uw pakketje toch verzonden? Dan kunt u deze met ingevuld retourformulier gratis retourneren via een Kiala punt of afleveren bij een van onze 15 winkels. Wij zorgen er dan voor dat het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening wordt gestort.

Waar kan ik het bestelnummer vinden?

Uw bestelnummer staat in de bevestiging en bevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen. Verder staat het bestelnummer in uw persoonlijke account onder “Mijn bestellingen”.

Ga terug naar boven

  • Gratis verzending (vanaf € 39,95)
  • Gratis ophalen bij een van onze winkels
  • Achteraf betalen
Divide