Garantie

Lees de garantiebepalingen die wij hanteren

Beschadigd artikel ontvangen

U heeft op alle artikelen die u bij ons koopt garantie. Heeft u een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan binnen 5 werkdagen contact op met onze webshop door een e-mail met foto en bestelnummer naar webshop@bovendeertschoenen.nl te sturen. Wij zullen samen een oplossing zoeken om uw klacht te verhelpen. Dit kan door vervanging, reparatie of terugbetaling. Beschadigde artikelen kunnen gratis worden geretourneerd via onze winkels en Kiala punten. Neem altijd eerst contact op met een medewerker van de webshop voordat u uw schoenen retourneert. Dit kunt u doen door te mailen naar webshop@bovendeertschoenen.nl.

Artikel na enige tijd beschadigd of kapot?

Gaat het artikel buiten uw schuld om binnen een termijn van 6 maanden na aankoop in een van onze winkels of op onze online webshop kapot? Slijtage door dragen valt hier natuurlijk buiten.Ga dan naar een van de Bovendeert Schoenen winkels bij u in de buurt. Vergeet niet uw bevestigingsmail of kassabon mee te nemen. Het personeel in de winkel heeft de expertise om uw klacht op de juiste manier te verhelpen. Indien u niet in staat bent om een van onze winkels te bezoeken kunt u een e-mail sturen naar webshop@bovendeertschoenen.nl. In deze e-mail dient u uw klacht helder te omschrijven en een foto van het beschadigde artikel toe te voegen. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om uw klacht op de juiste manier te verhelpen. Op slijtage welke niet door een productiefout is ontstaan geldt geen garantie. Verder geldt op lak en ritssluitingen beperkte garantie. Let op dat gekleurde binnenvoeringen kunnen afgeven, dit valt niet onder onze garantie.

U kunt uw beschadigde artikel gratis retour sturen via een van onze winkels of een Kiala punt. Neem altijd eerst contact op met onze webshop!

  • Gratis verzending (vanaf € 39,95)
  • Gratis ophalen bij een van onze winkels
  • Achteraf betalen
Divide